«به مناسبت روز بهبود کیفیت، دکتر باشقره، رئیس بیمارستان فوقتخصصی پیامبر اعظم (ص) گنبد کاووس، از خانم گلناز محمدی، کارشناس بهبود کیفیت، و آقای باقریان مسئول بهبود کیفیت به پاس تلاشهای برجستهشان در ارتقای خدمات بیمارستان تجلیل کردند.»
نشانی مطلب در وبگاه بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهرستان گنبد کاووس: http://goums.ac.ir/find.php?item=130.18374.84835.fa برگشت به اصل مطلب